• 06-51055466
  • Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

De nachtmerrie van elke marketeer is een grote hoeveelheid tijd en geld investeren zonder een goed ROI potentieel. Doelstellingen zoals hoog scoren in Google of een bepaald aantal likes op Facebook zijn zo geformuleerd. Maar de basis voor succes ligt  in het bereiken van je doelgroep.

Video marketing is een onderdeel van de content strategie, het creëren van boeiend materiaal in combinatie met de strategische verspreiding. Als een beeld al meer zegt dan 1000 woorden, welk effect heeft video dan wel niet!?

Een van de middelen waarmee je je marketing doelstellingen kunt realiseren is e-mail marketing. E-mail marketing wordt vaak ingezet voor sales en klantenbinding zoals het stimuleren van herhalingsaankopen en het versterken van naamsbekendheid.

Uit onderzoek blijkt dat de hersengebieden die het beloningssysteem (dopaminesysteem) vormen oplichten als mensen hun gedachten en gevoelens aan andere communiceren. (Onderzoek Harvard ) Met o.a. hersenscans is aangetoond dat het delen van informatie over jezelf met andere intrinsiek lonend is. En op welke virtuele plek kan dat? 24 uur per dag, zeven dagen per week, altijd?

SEO is een lange termijn strategie die zelden onmiddellijk resultaat heeft. Dat zoekmachine optimalisatie belangrijk is begrijpen de meeste bedrijven inmiddels wel. Maar hoe men er een praktische invulling aan geeft is voor veel mensen nog steeds onduidelijk. Daarom beschrijf ik hier in zeven stappen hoe je SEO voor jouw bedrijf in de praktijk brengt.

Zoekmachine Optimalisatie (SEM) of Search Engine Optimisation (SEO) is een proces dat bestaat uit activiteiten en aanpassingen om zo hoog mogelijk te eindigen in de onbetaalde zoekresultaten van de zoekmachines. Ook wel gratis, organische, redactionele of natuurlijke zoekresultaten genoemd.

Video-marketing is één van de laatste trends op het gebied van marketing communicatie. Een video produceren kost tijd en geld. Niet alleen voor het produceren van de video zelf, ook een goed onderbouwde strategie en doelgroep bepaling is van belang. Heb je nog twijfels en vraag je jezelf af of video het allemaal waard is en of je er wel de middelen voor hebt? Hier zijn acht redenen om aan video-marketing te beginnen.

Content marketing is een strategische marketing benadering die zich richt op het creëren en verspreiden van waardevolle, relevante en consistente informatie om de doelgroep te bereiken en behouden met als doel winstgevende acties van klanten te stimuleren. 

  • Marketing en Communicatie
  • Marketing en Communicatie

E-mail marketing is je klanten bereiken via elektronische post, de e-mail. Het doel van e-mail marketing is je directe doelgroep bereiken, mensen die al geïnteresseerd zijn in jouw product of dienst ook wanneer ze nog nooit van jouw organisatie gehoord hebben. Het is een manier om je potentiële klanten te bereiken tegen relatief lage kosten vergeleken met andere media uitingen zoals adverteren.

Subcategorieën

© 2018 Nadine Krijgh. All Rights Reserved.